2011. május 17., kedd

Változások

 Sok minden történik mostanában Kristóf háza táján.
Pl. egy hete elindult kifelé az első fogacskája, így aztán naponta 2-3 öltözet ruhát is összenyálaz, meg persze mindent, ami a keze ügyébe kerül...
Aztán vasárnap végre kapott "igazi" ételt: egy kis pépesre tört párolt almát.
A képek bizonyítják, mennyire tetszett neki. Az ügyes evés után még a kanalat is megvizsgálta.
Szombaton hallhattuk tőle az első igazi, gurgulázó babanevetést, amit aznap este még kétszer megismételt. Szörnyű, hogy mire képes az ember egy kis babakacajért: tegnap este kb. 20 percig utánoztam Donald kacsát, ő meg nevetett....:)

 Dicsekednem is kell, szombaton keresztszemes találkozón voltunk Szombathelyen, ahol én órákig csak a szememet meresztettem, a számat tátottam, a pénzt költöttem a szebbnél szebb anyagokra. Kedves kisfiam ezalatt nagyon édesen, türelmesen tűrte az anyahiányt, igaz, mikor elálmosodott, azért odabújt elaludni, mert azt velem szeret, apa a játékhoz kell...:)





1 megjegyzés: