2011. május 19., csütörtök

Epres túrókrém - egy kis romantika...

Edó-nál láttam egy fincsi kis receptet, epres túrókehely néven fut. Mivel nekünk még nincsenek desszertpohárkáink, így egy jénaiban csináltam meg, de a saját ötleteimet is belevittem.
Olyan igazi, ketten-egy-tányérból (ha lehet egy kanállal...) jellegű finomság lett, ami nem utolsó sorban igencsak laktató.

Íme a recept az én elképzelésem szerint:
50 dkg túrót, 6-7 ek. cukrot, egy vaníliás cukrot, kb. 25 dkg epret, 5 ek. tejfölt krémesre kevertem turmixgépben/aprítóban, tetszés szerint. A jénai aljára 4-5 db babapiskótát törtem, megszórtam egy fél ek. instant kakaóporral, aztán ráöntöttem a túrókrém felét. Néhány szem epret daraboltam a krémre, aztán jöhet megint a babapiskóta-kakaópor-túrókrém sor. A tetejét szeletelt eperrel, 2 összetört babapiskótával, és egy kis kakaóporral díszítettem.
Beraktam kb. másfél órára a hűtőbe, és íme a végeredmény:








1 megjegyzés: