2011. július 24., vasárnap

6 hónap...

 Etetőszékben eszünk, mióta...
... mióta 07. 11-én még fél kézzel támaszkodva, majd másnap már támaszkodás nélkül megtanult felülni, ill. tartósan ülve maradni. Azóta ülve, két kézzel játszik, vagy épp a kedvenc csemegéjét eszegeti: apa papucsát...:D

 Mosoly, csak úgy...
 Aztán másfél hét ücsörgés után 07. 22-én,  6 hónaposan és 2 naposan (:D) egyszer csak felhúzta magát az ágy mellett, és állva is maradt. Nem is kicsit döbbentünk meg. Azóta (tehát az elmúlt két napban) folyamatosan ezt gyakorolja, a kúszás és az ülés már smafu...:D. Feláll az ágy mellett, a pelenkás doboznál, a járókában, a kiságyban. Mindenhol. Még apa lábában is kapaszkodási lehetőséget lát.

 A végére hagytam a legnagyobb meglepetést: Ezek a képek néhány másodperc eltéréssel készültek. A járóka rövid oldalán a sarokban felhúzta magát, aztán oldalazva, lépésről lépésre eljutott a hosszú oldal közepéig. Hát nem szuperügyes? Mondjuk nem tudom, hogy hova siet ennyire...:D
Hiszen ismétlem: 07. 20 -án volt az én kis szerelmem fél éves.


Az evéssel is jól állunk: 300 ml-es adag répa-krumpli-brokkoli-husika simán lemegy öt perc alatt, aztán három -négy óra múlva egy ilyen adag alma-banán-babakeksz, újabb 3 óra elteltével egy hasonló adag őszibarack-sárgabarack tejpép. Csak hogy a mai napot említsem. De általában ez a rend: reggel 7-8 között tápszer, kb. 120-130 ml a sűrítettből, aztán 11 körül főzelék, ha lehet, házi, de néha elutasítja, és a bolti kell, néha meg pont fordítva. Utána alvás, kb. 2-2,5 óra, utána uzsonnára gyümölcs. Ha kéri, akkor ilyenkor szoktam odaadni neki a majszolásra szánt babapiskótát (ha már van két foga, gyakorolhat :)). Fél 7 körül kapja a kedvenc tejpépét (konkrétan csak az őszi-sárgabarack ízűt szereti). Nagy hanggal mondja is minden kanál előtt, hogy "HAMMMMM"...:D Sőt, ma mikor Sanyi kihozta, és meglátta nálam az etetős poharat, még egy nagyot bólintott is, majd a székben ülve a könyökére támaszkodott és eltátotta a száját, úgy várta a falatot.... Hát azt hittem, menten megzabálom...:D
Sanyi szegény meg segített volna, hogy megeteti, de Kristóf addig nyöszörgött evés közben, amíg én oda nem ültem etetni.
No és akkor a nap végén elalvás előtt jön még egy adag tápszer, kb. 140-160 ml, sűrítve.

Szóval ügyes, imádni való, kedves, mosolygós, mozgékony, nagy baba (72 cm, és 10 kg).
Ma sárgabarackot főztem be, így sokat volt apával, és akárhányszor csak kijöttek a konyhába mindig nevetett nekem, este pedig össze-vissza puszilgatott, nyálazott, túrta a hajamat. Örült, hogy most már vele vagyok. Imádom.

(nem tudom hogyan kell elforgatni, de nem lehet kihagyni, meg kell mutatnom)

És egy közeli kép, így, a hosszú bejegyzés végére:




3 megjegyzés:

  1. Köszi a részletes élménybeszámolót erről a fantasztikus kicsi fiúról! Nagyon jó látni, hogyan cseperedik, ügyesedik. Puszi

    VálaszTörlés
  2. Valóban gyorsított tempóban halad!:))) Nagyon ügyes!!!! A rendszer az életében, mindenkinek jó és kiszámítható! A változatos és kellő mennyiségű kaja, pedig az erőnlét, és egészségmegőrzés elengedhetetlen kelléke!
    Tényleg, ilyen korai felállást, még nem is hiszem, hogy hallottam!! Vigyázz, mert jön a védőnő és leteremt, hogy tönkreteszed a gyerek gerincét!! Csak azt nem tudom, hogy ilyenkor mit kellene tenni?? Leszíjazni??:)))))
    Hát! 2 füled van, szerencsére!!! Kristófot meg nem érdekli....végzi a dolgát! Fejlődik!:))

    VálaszTörlés
  3. Tündéri baba! Gratulálok!
    Örülök, hogy meglátogattál, hogy követőm lettél! Gyere máskor is! Szeretettel várlak!
    Erika

    VálaszTörlés