2010. február 12., péntek

Egy újabb hét

Ismét eltelt egy hét.
Most az új rr-emmel haladtam egy kicsit, kész lett Margó szívecskéje a naptáros rr-ben.
Végeztem gyerkőcök-Zsuzsa kendőjével a bonsai-os rr-ben, a jövő héten postázom.
Rendeltem anyagot a xszemesbolt-ból, talán jövő hét elején megjön, és vásároltam is Szombathelyen, egy kis hímzővásznat, csipkét, mókás szalagot.
Ettem egy csomó banánt (kb. 3 kg-t a héten), pedig sose szerettem, de most meg olyan finom...:D:D
Havat lapátoltam nagy tételben itthon, és térdig jártam benne az állomás takarított (!) peronján, de hóembert nem csináltam, mert nem tapad ez a kis (40cm) piszok...:D
Sajnos le kellett mondanom a holnapi tapolcai forralt bor főző versenyről, mert veszélyes az út a vasútig, és nem kockáztatom a vezetést, viszont helyette holnap is hímezhetek...:D
Jövő héten ilyenkor már reményeim szerint P.ladányban leszek Anikónál, és már túl leszünk az első 2-3 órányi beszélgetésen, aztán szombatra zeneiskolai farsangra invitáltak, és majd csak vasárnap keveredek haza. Már nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése