2009. június 26., péntek

Elmaradások



Egy kicsit elmaradtam a blogolásban.
Most van egy kis időm összeszedni az elmúlt hónapok fontosabb történéseit.

Tehát:

- május 23-án tartottuk kedvesemmel az eljegyzésünket;
- június 6-án barátom keresztlányának volt a ballagási ebédje, és akkor kaptam egy igazi Dmc kézimunka-ollót;
- június 13-14-én kirándultunk Gödön, szakszervezeti "összeröffenésen" (:D) a Duna-parton;
- közben készült barátom anyjának a szülinapi gobelin-kép a falujuk címerével, amit 21-én adtunk át;
- holnap pedig a hugom utolsó vacsoráját tartjuk, mielőtt elmegy Balatonrendesre egy hét táborozásra...:D:D

Szóval mozgalmas időszakon vagyok túl, de a következő másfél hónap hasonlóan zsúfolt lesz:

- július első hétvégéjén Kismollyt és családját "boldogítom" egy kicsit;
- július második szombatján Tapolcán lesz vasutasnap és Kemenespálfán falunap. Mindkettőre hivatalos vagyok foglalkozást tartani...
- a harmadik hétvégén barátom kinézte a sárvári várban a Nádasdy-napokat, azt kellene két éjszakás műszak közé bezsúfolni...:D;
- aztán Rainhez kellene elmennem, mivel oly kedvesen hívott....:D:D
- és végül augusztus 13-14-15-én Prágába szeretnék menni néhány kollégámmal.

Húúúú, ez inkább afféle naplóbejegyzésnek tűnik, dehát hova máshova írhatnám...:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése